smartare än en femteklassare !

hej på er!
nu sitter jag här & spelar speler smartare än en femteklassare ! skitkul , :D hehe nördigt !
idag var det vanlig skoldag + att jag hade utvecklingssamtal som gick skit !
imorn blir det att sova hos tuva innan ska jag tuva & celina på daniel adams-ray & sen lite sådär kul på kvällen !
men nu har jag inte mycket att skriva, måste plugga, har typ 30 uppgifter i matten & fem uppgifter engelska som ska va färdiga till imorn, woopS! bra jobbat cecilia !
hörs imorn ! 

/ cecilia 

bilder från solnedgång ute i fredags vid mitt hus! är varje dag fin solnedgång här typ ! 

nikon d3100 - nikkor 18 - 55 mm

Kommentarer
Postat av: tuva

finaste bilderna hjärtat !



kommer bli bäst i morgon ! <3

2011-04-14 @ 21:14:21
URL: http://tuvaasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0