goooodmorniiiing

gååmåårgon C:
gick & la mig vid typ halv 12.
pratade med ***** i telefonen typ i 2 timmar (yy)
men iaf, över till annat.
IDAG ÄR DET FREDAAAAG OCH JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA TAGGAD!!!!!!
SKA JU PÅ DANIEL ADAMS-RAY!
HERREGUUUD, DAMP :o
men fyfan, wiiihu!
världens finaste/bästa kusin ska lämna hennes systemkamera till mig för jag vill ju ha bra kort på han. ;)
imorgon är det lördag! WUHUUUUUU
party, party party.
angelica min kusin som har systemkamera ( haha låter töntigt ) hon ska ha 25-årsfest & jag ska vara vimmelfotograf!
så himla kuuul!
känar 500 på en dag också ;)
aya nu ska jag ta på mig kläder & cykla till the school!
LaTeR



idag ska det bli 18 grader ute :ooo
wuhu! sommar... nanananana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0