för jag blir så dum av dig...

FYFAN, vilken grym kväll måste jag säga!
så jävla sjukt glad att jag har er tjejor & att daniel adams finns. hihihi ^^
han spela dock inte förlåt att jag aldrig sagt förlåt.
men lilla lady♥ & gubben i lådan spela han, och mycket meer :DD
fyfan, jag trodde inte att han var så jävla snygg!
men när han kom in.. så skrek jag sominåthelvete, tilda garva åt mig.
sen tappa jag hakan för jag tyckte han var så fin.
Tilda garva åt mig igen..
sen tjöt jag, cicci typ glodde på mig och bara, VAFAN, GRÅT INTE!!
OCH tilda garva.
btw... jag rörde hans haaaaaaaand.
och andreas i min klass kasta upp hans mössa ;o
OCH DANIEL TOG DEN OCH LA DEN I HANS FICKA TYP JFEAOIYJEÖALNGTFEA
OCH TUVA DEN JÄÄÄVELN FICK MÖSSAN.
men jag har ju fortfarande rört hans hand (aa)
och jag, cecilia & tilda ska på hans konsert som inte tuva får vara med på, *ond*
men nu jävlar kommer det massor med bilder..
och yeah, vi stog LÄNGST fram, så ja, vi blev tryckta av några äckliga saker, mot gallret o-o
HAHAHA, rolig bild ↑
rooomphaaa, haha, det var inte meningen att jag skulle ta på hans rumpa... han böjde sig ner när jag tog kortet
fyfan han var ju också het.
¨
orkar INTE ladda upp mer.
men som jag sa, grryyyym kvällllllllllll
cecilia lägger in videos!
nufan ska ni få veta en sjuk sak alltså... min bror bor i stockholm, OCH han ser daniel typ varje helg på någon klubb, fyfan vad jag blir avis, ska övertala han att han ska gå fram och fråga om hans autograf till mig 8D
/ celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0